Vágy és bizsergés

Mostanában talán ritkultak az engem ért impulzusok helyesbítek amire igazán felfigyelek. Kapóra jött ez az esős idő a munkát félre téve a napokban történt friss élményt lejegyzem.

A város a hely igazából mindegy is. Egy nagyon kedves ismerősöm invitált komolyzenei fesztiválra. Ő mint pultos vett részt a rendezvényen. Tudni kell róla hogy elvált. Szememben nagyra nőtt. Egyedülálló, rendszerető önálló (itt csak zárójelben jegyezném meg hogy szerény személyemet mindig is vonzották a nőktől függetlenül létező pasik) sok házas ember aki elé a meleg étel és a tiszta ruha le van rakva nem tudna létezni nők nélkül. Sok hímneműnek természetes hogy feleségük házvezetőnőt játszik. Pont.

Egyedül mégsem szerettem volna érkezni. Barátnőm (akit már említettem valamelyik fejezetben) szívesen elkísért. Nem terveztem alkohol fogyasztást zéró tolerancia és egyéb balesetveszély okokból.

Nem tervezés kérdése volt. Egy igazán finom és "értékes" pálinka kóstolónak végül nem tudtam nemet mondani. Remek ízek.

Kedves ismerősömnek akihez érkeztünk körülbelül egy évvel ezelőtt mutattak be egymásnak. Akkor már finoman jelezte vonzalmát felém. Ezt éreztem anélkül is hogy elmondta volna. A nézését nem tudta tagadni egyik találkozásunk alkalmával sem. (itt nem randira gondolok hanem baráti v épp üzleti összejövetelekre). Sosem teszek egyértelmű jelzést és nem ragasztok címkét a homlokomra : hogy kellennél. 

Vissza a pálinkához. Mivel mindhárman alkoholos állapotban voltunk felajánlotta hogy nem messze szállt meg az egyik panzióba, töltsük ott az éjszakát. Így a hazajutáson már nem kellett aggódni. Megvártuk a rendezvény végét és felmentünk a szobába. Zuhanyzás utána egy gyors vacsora és fekvés. Az ágy elosztás a következő volt: egy francia ágy és egy egy személyre szóló. Kaptunk egy alvó pólót én szívem szerint egy melltartóba tangába aludtam volna 38 fok ellenére mégsem láttam illendő megoldásnak.

Barátnőm hamar kidőlt. Mi hosszasan beszélgettünk valahogy nem jött alom a szemünkre. Ott feküdt mellettem. Éreztem felfal a tekintetével. Csak néztük egymást. Nem akart tolakodó lenni és nem volt biztos abban hogy kezdeményezése nem torkollik visszautasításba. Minden porcikám bizsergett, kívántam őt, hiányzott már egy vad sex.

Forgolódtam még pár percet mire rájöttem hogy a friss levegőn kiszellőztetem a fejem. Majd egy cigivel lenyugtatom magam. Mezítláb a 3 számmal nagyobb kölcsönkapott pólóban leosontam a lépcsőn. A cigarettám felénél tarthattam mire társaságom akadt. Semmit sem szólt ölbe kapott (hozzám képest nagyon magas és súrolja a mackós alkatot) én átkaroltam a nyakát a lábammal pedig átkulcsoltam a falnak "lökött" rég vártam erre a határozott mozdulatra. Közben elaludt a mozgásérzékelős lámpa. Finom puha szájával csókolta a nyakam egyre vadabb tempót felvéve. Erős férfias kezében tartott formás seggemet markolva. Igazi egymásnak esős előjáték nélküli behatolós sex vette kezdetét. (szeretem izgatni a partnerem szájjal szeretem ha dicsérnek és szeretem ha élvezik de erre most nem volt szükség) Adta amit a testem kért. Az összhang köztünk tökéletes. Pólómat felhúzta melleimet izgatta. Majd bugyimat félrehúzta határozott mozdulattal már farka bennem is volt. 

Visszagondolva extázisba estem fogalmam nincs milyen hosszú ideig tartott és azt sem tudom milyen hangosan adtunk az élvezetnek (de a nyitott ablakokon keresztül gyanítom hogy páran fül tanúi lehettek). Uri ember módjára nem sietett sehova megvárta míg elérem az orgazmusom. Szép ajándék volt ezúttal is köszönöm. Az alvás már könnyen ment. Reggel kávéztunk egyet majd kifelé menet búcsúzás közben feltűnt hogy a lámpa mellett egy kamera is lóg :) ami az éjjel a sötétben nem tűnt fel. Nagyot nevettem. Egy valamiben bízom hogy nem találkozom a felvétellel a youtub-on. Nem csak a kívülről látszatott személyemnek ártana hanem az eddig felépített sikeres üzleti és céges munkám veszne kárba.

Barátnőm a kocsiba hazafelé nem kérdezett semmit. Ennyit szólt:ne mondj semmit leolvastam az arcodról 

 Mi ebből a tanulság? Engedjetek a kísértésnek, egy életünk van és a megfelelő emberekkel a "mennyekbe" érezhetjük magunkat.