A végzet nagyasszonya

Húszas éveim elején ha visszagondolok fogalmam nem volt a sex világáról. Mindig akadt 3 pasi akik közül tudtam választani. Talán ezért se estem túlzásba és nem törekedtem a legjobbra. Nem jártam magassarkúban semmi nőiesség nem tükröződött a melegítőimben. Így a harmincas éveim elején teljesen másképp látom ezt. 

Valakiben kialakul egész fiatalon másokon később meghatározó élmény, férfi hatására.

A cikk hétvégén fogalmazódott meg bennem. Imádott nagymamán nálam járt. Örülök ha jön, ő még jobban örül hogy jöhet. Ilyenkor besegít a házimunkába. Szárogatón volt az egyik legsexisebb szettem fekete csipkés combfix fekete falatnyi tangával és szatén köntösöm amolyan alig popsitakaró. És ahelyett hogy régimódi modort elővette volna nagyon meg dicsérte. Mondanom se kell hogy kocsmárosnőként látott eleget. Hiányzik neki a pörgés az élet és az emberek. 

 

Szóval hölgyeim kötelező jelleggel mindenkinek be kell szerezni egy két gyönyörű darabot. Amit bátran tessék viselni. Kell a férfiaknak a csábítás és kell nekünk is az érzés hogy csábíthassunk. Nem elég a csinos ruha és a szép smink. Kicsomagolás után igazi meglepi várja a kiszemeltet-

Egy régóta tartó kapcsolatban ellaposodik az intimitás és soha ne adjuk lejjebb, igyekezzünk megtartani az érdeklődést. És ne engedjünk teret a félrelépésnek. Tudom a hétköznapi teendők, munka, gyerekek ezt mind nehezíti. Szingliként sem szokjunk hozzá a két számmal nagyobb pólóhoz.

Férfiak vizuális lények. Miért ne kényeztetnénk őket JELMEZzel. Túlzás nélkül mondhatom hogy 85-90%ának felejthetetlen élményt tudsz ezzel okozni ha egy órára szerepbe bújsz. (ápoló,rendőrnő stb ...) Nekem ezek közhelyesek (és itt zárójelben jelzem hogy csak nekem). De most elárulok egy hétpecsétes titkot így négyszemközt :) domina ruháimból elég nagy a felhozatal. Nem mondanám jelmeznek de erről egy másik cikkben.

FŰZŐ azaz míder harisnyatartóval garantált siker és az elismerés sem fog elmaradni. (úszógumit elrejti kifejezetten karcsúsít szigorúan tűsarkúval)

Sokat sejtető BABYDOLL első együtt alváshoz. (Kis mellűeknek inkább a melltartós változatot ajánlom)

CICARUHAt az első alkalommal azért ne vállaljunk be. (Tartogassuk későbbre vagy swinger clubba)

COMBFIX !!! Kötelező!!! Mikor először volt rajtam életemben a páromnak annyira tetszett hogy hosszú percekig csókolgatott a lábujjamtól a puncimig. Nagy sikert arattam vele és hatalmas önbizalmat adott (sosem voltak önértékelési gondjaim) igazi sex istennőnek érezhettem magam.

Kezdjünk el nézelődni az interneten ha nincs elég merszünk boltba bemenni. Burkoltan kérdezzünk rá kedvesünktől mire gerjedne a legjobban. Egyik másik darab csillagászati árat képez de ha szemfülesek vagyunk elcsíphetünk akciót, leárazást. Nekem szenvedélyemmé vált ez olyan mint a kincs keresés.

Egy szó mint száz bújjunk pár órára a végzet asszonya szerepbe. Csábítsunk-izgassunk-játszunk-irányítsunk!!! Ne takargassátok magatok engedjétek hogy gyönyörködjenek bennetek az alfa hímek :)

 Ha egy kicsit is sikerült közelebb vinnem a témához, vagy rászántad magad a csábításra és szívesen megosztod velem vagy az ismeretlen nagy világgal történeted küldd el.