Tudom, egyszer enyém leszel

Huszas éveim elején mit sem sejtettem a "Nagy" való világról. Akkoriban nem törődtem a felém irányuló jelekkel.  Azóta is bánom. Iskolapadból kiszabadulva gyári munkásként indítottam a karrieremet. Ő ott volt raktáros. Egy tizessel előbbre járt. Tíz év élet tapasztalat. Első pillantásra, sőt másodikra is távol állt a férfi ideálomtól. Nem divat ember, mégis igényes megjelenésű, ápolt. Nem a tömeggel tartó, inkább örök különálló emiatt már akkor is felnéztem rá. Vállalta önmagát. Nagyon tanult, remek intelligenciával megáldott és fantasztikus angolos.  Az a titokzatos nézése, mindig is sejtettem hogy sötét titkokat takar. Mindkettőnk párkapcsolatban volt de nem is ez volt a visszatartó erő, a rengeteg munka időn kívül kettesben töltött programok ellenére sosem engedtünk a testi érintkezésnek (és ez szerintem csak rajtam múlt). Átment egy másik céghez. Az akkor menő msn-en éjszakákon át firtattuk a kényesebbnél és intimebb témákat. Az ő kapcsulatuk véget ért és mai napig tudom hogy ehhez énis sokat hozzá tettem. Én pedig az akkori párommal egy másik városba költöztem. És hátra hagyva mindent új életet kezdtem. Majd a fővárosba elfogadtam életem álom munkáját. 

Kétévente valamilyen formában útamba sodorta az élet. Vagy engem az ő útjába. Egyszer el is látogatott hozzám. Hosszú estét végig sétáltuk, beszélgettük. Nem tudom milyen reménnyel indult útnak, de most sem történt meg a dolog. Eltelt megint pár év amit születésnapi köszöntővel vagy azzal sem elintéztünk.

Íródott a társkeresős bejegyzésem. Nem sokkal utána törölni szerettem volna magam. Futottam egy utolsó kört. És lám ott van Ő. A hideg rázott az egyik pillanatban a másikban levert a víz. Percekig tipródtam mire rászántam magam és írtam Neki. Nem tudta hogy én vagyok (profilkép hiányában). És kelletlenül visszapötyögött. Elkezdtem utalni dolgokra, hamar rájött hogy ismerőssel van dolga. Indult is a találós kérdések sorozata. Varázslatos felfedezős éjszaka vette kezdetét. Kérdeztem akarja e tudni ki vagyok, vissza kérdezett akarom e hogy ő tudja hogy ki vok én. Őszintén elárulta másfél - két óra után van egy gondolata. Leírta a nevem ahogy csak ő becézett. A szívem a torkomba dobokott a férfi akit akkor távol tartottam, az férfi akit azóta is megakarok kapni, érzem hogy nekünk még van egy lezáratlan ügyünk. Kért egy képet ami csak az övé. Mindig is sejtettem hogy vonzzák a perverz dolgok. Szegecses magassarkú, hálós harisnya, bilincs. A hatás nem maradt el (amit meg is örökített). Egyik magányos estémen valamilyen indokkal ráírtam és hamar sexchatbe találtam magam. Mi van rajtam, rajtad és mit csinálnék most ha ott lennék veled. Teljesen ledöbbent a fiatal melegítős prűd kislányból sexi bevállalós nővel beszélget. Megkérdeztem elkísérne e swinger klubba mert nála alkalmasabb partnert nem találnék erre az estére. De nem az ő világa és ezt tiszteletben tartottam. Viszont elárulta vágyait, megtudtam hogy nem finomkodna vele.... egy szavadba kerül és indulok ;)

Eltelt egy újabb év. Én el, ő felköltözött pestre.  6-8 éve nem láttuk egymást. Bár karrierünk mindkettőnknek révbe ért, vezető pozicióban tevékenykedik egy hatalmas multinál, én pedig saját cégem egyengetem a legjobb irányba. A vonzalmunk semmit sem kopott az évek során. Kértem, hogy igyunk meg valamit. De a sors nem akarta a megbeszélt napon az autóm reggel bemondta az unalmast. Nagyon vágytam rá hogy lássam,érezzem őt, karmoljam a hátát és bebizonyítsam neki érdemes volt várnia rám. 

Ezúton üzenem kedves "Ő" várom már hogy Tiéd legyek. Egy teljes véget nem érő éjszakára. Szeretném azt az örömet megadni amit 8 éve számodra tartogatok!

Címkék: kívánlak