Internetes társkeresés

Egy nőnek eszébe sem jut online társkeresőkön lógni mindaddig míg párja, férje, szerelme mellet megkapja amire vágyik vagy szingli sorba nem kerül.

Megint egy unalmas este. Veszek egy jó adag bátorsággal kevert kíváncsiságot és belecsapok a lecsóba. Hivatalos emailt mégsem adhatok meg. A másik fejtörő a név, nick név, kor stb ...

Bevallom hősiesen pár évet öregítetek magamon . Fotó nélkül és hiányosan kitöltött adatlappal is férfiak sokasága kitartóan ostromol az első perctől kezdve. 

Számomra egyértelművé válik egy mondatból mennyire iskolázott az adott személy. Sajnos rá kell jönnöm hogy aki külsőre a kép alapján szóba jöhet az elbukik az IQ ''teszten'' mert azért itt zárójelben megjegyezném mi nők többre vágyunk egy egyszerű embernél. Aki viszont két értelmes mondatot betud pötyögni és valamire való viszont messze áll a fejemben megformált férfi ideáltól.

Esélyt meg kell adni. Próbálok udvariasan legalább egy burkolt nemet válaszolni. Eltelik pár óra. Pár nap. Feltűnik egy fiatal ember. Rengeteg levél váltás után is biztos voltam benne hogy nem fogok mellé, hiszek magamban és a jó emberismeretemben. Video hívás, telefon beszélgetés. Épp oly nyitott a világra mint én és talán egy irányba tartunk. Unalom űzésből komolyra fordulhatnak a dolgok. Lelkesen készülődtem a megbeszélt első randira.  200 km távolság megszűnik köztünk. Korán érkezett vagy én késtem igazából nézőpont kérdése. A parkolóban megismertük egymás autóját.

Majd elolvadtam. Százszor jóképűbb mint a képeken. Kellemes dicséret, remek első benyomás, kölcsönös vonzalom, apró ajándék. Udvariasan megmutatom a várost, hűvös szeles az idő jólesik a forró tea. Mellette büszkén mesél hivatásáról (tűzoltó). Működik a kémia, érzem hogy ő is akar, most találkoztunk de olyan mintha évek óta ismerném. Egy percet sem gondolkodom sodródom az árral. Nincs idő töprengeni buta kérdéseken és részleteken. Mindkettőnk bakancslistáján szerepel : sex extrém helyeken. Nézünk mélyen egymás szemébe szó nélkül is értjük ... Kocsiba szállunk keresünk egy romantikus kis helyet. 

Város szélén kitáblázva: kilátó. Kirándulunk, kulturálódunk. Célt értünk. Csomagtartóba akad egy márkajelzéses pléd. Udvarias előre enged a lépcsőn. Érzem a formás seggem csodálja mindvégig. Gyönyörködöm az éjszakai kilátásban a város fényei. Hátulról átölel majd csókolni kezdi a nyakam, fülem ... Hmm az a puha szája. Én nem finomkodom hetek óta erre vártam. Megfordultam és letérdeltem. Nadrágot kicsomagolva megleltem az ajándékom. Szeretem szájjal kényeztetni a partnerem. És hölgyeim ezúton üzenem mindenkinek tessék elkezdeni gyakorolni! Ennél jobban semmi nem izgat fel, mikor látom-érzem-hallom hogy gyönyört tudok okozni. 

Vissza térve a storyhoz esett az eső fújt a szél és az idő sem volt épp meleg. Köztünk izzott a levegő, fűtött a vágy nadrágból kibújva előre hajolva megtámaszkodtam a kilátó korlátján és a nedves puncimba éreztem a farkát. Nem volt neki nagy sőt ... De azt vettem észre hogy a kis farkú férfiak ezt kompenzálják, nagyobb odafigyeléssel, több törődéssel, ujjtechnikával stb ...

Élvezzük egymást és a pillanatot mikor egy másik kocsi érkezik. Kiszállnak belőle és pár percet beszélgetnek odalent bízva abban hogy mi lejövünk. Halljuk felfelé közeledő lépteket, gyors körbetekerjük magunkat a pléddel de a helyzet változatlan. Ő bennem és újdonsült barátaink másfél méterre tőlünk szemlélik az éjszaka fényeit.

Próbálunk mit sem sejtő mozdulatokat tenni de nehéz visszafogni és talán nem is akarjuk, folytatjuk. Halk nyögések, erotikus hangoktól megijedve hamar magunkra maradtunk. Mindkettőnk elérte a gyönyör kapuját.

Tisztáztuk az elején nem komoly kapcsolatot keresünk, de jöjjön aminek jönnie kell. Egyikünk sem zárkózott el a folytatástól. Talán ez volt az első alkalmam ''idegennel'' és kifejezetten tetszett ahogy két ember teste adta amit a másik kívánt. sok embernek hónapokba telik összehangolódni.

Azért félve megfordult a fejemben hogy nem pszichopatával vagy épp bérgyilkossal hozott össze a sors. Jó ez hatalmas túlzás. Javaslatom a következő ha első randira indulsz egy barátnak mindig áruld el hova mész és a nyilvános helyeket részesítsd előnyben. Kalandra fel.

Címkék: Kaland